Kauppatiedot

TOIMITUS- JA PALAUTUSEHDOT

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

Mikäli olet saanut etukoodin kauppaamme, sitä voi käyttää ainoastaan normaalihintaisiin tuotteisiin, ellei toisin mainita. Etukoodia ei voi lisätä tilaukseen jälkikäteen.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj:n yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Tarjoamme Paytrail Oyj:n kautta laskumaksuja, tilimaksuja, korttimaksuja ja suoramaksuja. Sopivan maksutavan voit valita tilauksesi yhteydessä.

PALAUTUSOIKEUS

Ota aina yhteyttä info@aroomio.fi ennen tavaran palauttamista, oli kyse mistä tahansa.

Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus perua ostoksesi 14 päivän sisällä. Palautusaika alkaa sinä päivänä, kun olet vastaanottanut tilauksesi tai olennaisen osan siitä.

Palautusoikeus on ainoastaan voimassa, jos tuote on alkuperäisessä kunnossa. Asiakkaalla on oikeus tutkia tuotetta, mutta tuotteen avaaminen, sinetin poistaminen, sekä tuotteen kokeileminen on kielletty.

Toimitusehdot

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Suomen aluella meillä on kiinteä toimituskulut 6,90€ (Matkahuollon lähimpään noutopisteeseen) tai 12,90€ (kotiinkuljetus).

Toimitamme tuotteet tilaajalle 2-7 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. (Jos toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä tilaajalle sähköpostilla). Kun tilaus sisältää useita tuotteita, pyritään kaikki tuotteet toimittamaan kerralla.

Tuotereklamaatiot

Ilmoita tuotteen mahdollisesta virheestä meidän asiakaspalveluun viipymättä.

Jos tuote on vahingoittunut tai väärä, se pitää reklamoida kohtuullisen ajan sisällä. Reklamaatio tehdään sähköpostilla. Liitä mukaan kuva/kuvia, joissa reklamoitu asia näkyy. Kuvaile virhettä tarkasti ja ilmoita, jos haluat uuden tuotteen tai rahallisen hyvityksen. Meillä on oikeus tarvittaessa pyytää lisää kuvia tai tietoja, tuote arvioitavaksi tai vaikkapa video, jos koemme sen tarpeelliseksi.

Asiakkaan voi olla pakko maksaa palautusrahdista riippuen reklamaation luokasta. Jos palautus on hyväksytty, asiakkaan mahdolliset maksut korvataan aina.

Jos reklamaatiota ei hyväksytä, tuotteen uudelleen lähettäminen maksaa 15,90 €

Verkkokaupasta yleisesti

Aroomio Oy myy tämän verkkokaupan tuotteita. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Myymme tuotteita tilausmyyntinä myös yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.